kränkning ,ungdoms mottagning , hund

Ser på tv en , en vuxen man gråter för att han är i sin döde fars bojor . 
Han har inte fått nån kärlek , bara att inget han gör duger . 
Ser lite överallt att barn får ingen kärlek av sina föräldrar . 
Jag är uppfostrad av min pappa när inte mamma fanns där . och där fick man lära sej ansvar , och tyckte att han var hård .. men vet ni jag fick kärlek med tex varje kväll fick jag gonatt kram när jag krypit ner under täcket .
Och min änglar är inte perfekta dom skiter i det blå skåpet ganska ofta men jag skulle aldrig säga att det är värdelösa . 
 
 
  Idag var jag på ungdoms mottagningen med min dotter ... ja ni såg rätt , känns som man är rätt så gammal eller jävligt gammal vart tog tiden vägen . Min så väl henne som den krullhåriga spjuvern som man jagade överallt . och att hon ens funderar på sex finns inte min värld .. mammas lilla tjej 
 I dag har jag fått ringa vetrinär mamma lille prins har fått nå exem på öronlapparna som inte är skabb och han har skit ont , så nästa tisdag kör jag honom till farbror doktorn . Han har sista veckan fått följa med på jobbet och han sköter sej kanon bra . 
 
I helgen jobbar jag ... älskar mitt jobb men sååååå jobbigt att kliva upp på morgonen skulle kunna döda för att slippa kliva upp annars är det helg okey att jobba även på helgen . 
 
Nä ska jag ta tvätten . är knappast nån annan som tänker på stackars tvätten ;) 
 
Ha en härlig vår kväll 

Kommentera här: