strulhöna

När tröttheten är ett faktum är det inte mycket i kolan som fungerar . 
I morsan innan kärlek for viftade han med några brev . 
Och pikade mej ...
- kommer du ihåg dom här nu..
& jag sur & grinig som vanligt . 
-klart jag gör ....
 
sen drog han & jag försökte vila ögonen lite , men av olika anledningar gick det inte . 
sparkade gång en tvätt maskin gick omkring här hemme plockade & grejade . 
Men så blev vi tvungen åka ner på lanthandeln här i skogen , för att köpa lite grejor till dagens bak. 
Men så jävlar .. höll man på att pissa ner sej heltplötsligt .. rusade in på toaletten & när höll man på att halka & slå ihjäl sej , för att en viss fröken persson skulle vara såååå duktig husmor i går & rensa silen i tvättmaskinen . 
& det vore jävligt bra om man skruvade tillbaka ordentligt ....
men om man  säger så här förutom att jag höll på att pissa på mej  , så fick jag super rena golv på toaletten , med tanke på hur många liter vatten som låg på golvet .
 
Sagt & gjort i väg men ungarna till bilen  , och innan jag satte ner röven på sätet  såg jag att kärleken hade så snyggt lagt dom där VIKTIGA  breven på sätet som jag redan glömt . 
Väl nere på affären sprang ungarna omkring som yra höns , & dom kom springande med alltifrån , tuggummin , till tidningar till drickor .. blir svettig bara jag tänker på det . 
Slet år mej vad jag ville ha , skyndade mej därifrån innan ungarna tömde mitt konto .
Hemma igen , då var det bara att pusta ut en stund innan det vankades bak med barnen . 
stoppar ner handen i fickan ...& vad i helvete finner jag där ..jo dom förbannade breven ... kasade in ungarna i bilen IGEN får att åka på affärn IGEN ''kan även tillägga att det är en mil dit enkel resa'' 
men dom kanske har en hjärna & sälja  , för jag behöver verkligen en , & kanske en i reserv.
 
Väl hemma super morsan hade ju lovat bullbak som var så himmelens viktigt , Men haaaallååååå vart är alla barn , alla drog in på varsitt rum & ingen hade någon lust på att baka . 
& söt bonus dottern viskade  till mej ... - vi kan väl säga till pappa att det var jag som bakade va ?! 
Snacka om kaotisk dag .
 
asså please jag skiter i att det är lov ... sov !! så jag får!!!!! 
 
se ya 
 
 
 
 
 

Kommentera här: