lyckorus

ja lyckan är när barnen bär tvätten till tvätt korgen och skapar ett berg av skit tvätt .
men allvarligt hellre ett berg av tvätt i tvätt korgen än ett golv av skit tvätt i ungarnas rum .
grädden på moset var att jag kom hem till en bäddad säng ... de e kärlek de ... de tamefan rann till ... fan man blev ju tok kär !

Älskar att få eloge för det jag gör trots att jag har svårt att ta det .
äkskar att få höra att jag är vacker trots att jag inte är det :-)
kommer fortfarande inte glömma när han i kassan säger ...
- camilla är det ingen som har berättat för dej att du är en fantastisk person ... å jag bara skrattar och går där ifrån .
älskar när kärleken tar i mej ( och då menar jag inte sex ) räcker med att bara stryka mej på kinden .

Blåser medvind lite grann iaf .... håller i känslan allt jag bara kan .

älskar min R så det gör ont i hjärtgropen , mina barn , bonus barn och extra barn .
vill inte byta mitt struliga liv med någon annans ... så det så .

Kommentera här: