livmoderdamp

Medands alla lägger upp bilder på sina bäbisar får min livmoder damp . 
Jag vill också snusa bäbis byta blöjor torka spyor aldrig sova eller?  
När jag upptäcker att min bäbis är 12 kommer ångesten smygandes .. jo jag vet jag började min karrär som mamma väldigt tidigt . (För tidigt) nog om bäbis ångesten . 

I morgon fyller min älskling 39 år och ser han fortfarande som 25 😛  han är min kärlek min bästa vän han som håller mej varm på natten min fina axel och luta mej emot , han som suckar högt och säger - milla jag blir inte ett dugg förvånad . När jag tjorvar till det  😊. 

Hostat som en jävla idiot hela natten , slutade med att jag fick ta soffan , för stackarn som skulle upp fick inte sova . Så man har inte sovit många sekunder . Trots att ja sa till jobbet i går att jag är frisk och fit for fight ... va fan är de här? ? Skiten börjar ju om om och blir ännu värre .  Så i dag gör jag inte många knop . .

Julen är snart dvs julklappar och sånt skit . 
Har jag ens börjat ...knappast . 
Funderar på att köpa mej en ny telefon i julklapp från familjen . En fantastisk idé tycker jag . 

Nä ramla omkull och bli frisk . 
Se ya 

Kommentera här: