ord

Ett pytte pytte liten vänligt ord kan göra mej överlycklig .
En liten klapp på axeln eller bara ett litet rackarns ärligt ord . då hoppar jag på små rosa moln .
Jag kräver inte uppskattning för det jag gör för andra . men jag förväntar mej det .
Jag fyller snart år och jag vill inte ha nåt ( visst ett liten paket från guldfynd är inte helt fel )
nä jag vill ha uppskattning en hel dag . är det för mycket begärt eller ?
Har hittat tillbaka till min fokus I loving it .
Tar tag i saker som är jobbiga annars som egentligen inte är jobbiga , men just då är dom as jobbiga .

Hjalmar har en mindre kul period just nu han är överallt och ingenstans och äääälllskar skosnören ... jävligt tur för honom att han är söt .. annars har han nog blivit jävligt sköna vantar ;-)



Min prins gjorde illa sin fot tidigare i veckan en hel dag var han på skolan och hoppade på ett ben utan att en enda jävel reagerade isak och jag fick tillbringa hela tisdags kvällen på sjukhuset med rögnten .
efter ett konstaterande med liten spricka fick vi åka hem .
så jag fick bära in en sovande fis i huset ... shit han är inte så liten längre eller så är mamman svag .

Nä krypa ner i sängen med mannen jag älskar ..

pöss på er .

Kommentera här: