Jobb familj motion

Tillbaka till jobbet igen efter en månads sjukskrivning , går faktiskt bättre än vad jag trodde . Riktigt skönt att vara tillbaka .
Nu när bella bor borta vilket är bäst för henne . Ser jag Isak med andra ögon . Vilken kille jag har . Han har humor , känslosam och empatisk , trots att han e lite halv kaxig i bland 😄 skit stolt över honom.
Isabella som bor på ett hvb hem på grund av diagnoser har det jätte bra , lite nervös inför skolan .men jag ser vilken skillnad det har blivit för henne på sån kort tid .

I helgen fick jag äran att kör peters bil nercabbat oooomy vilken bil ... Lovar gasar man med den bilen får man ofrivillig orgasm 🙊
Till å med Hjalmar fick vara med ,han var jätte duktig.

Hjalmar och jag har hittat tjusningen att vara ute promenera röra på fläsket rensa skallen eller vad man nu kallar det . Men det är en syn för gudarna en valross ute i skogen som lyssnar på musik, nynnar , pratar oavbrutet med hunden ... riktigt björn rädd tänk om det kommer fram en björn å biter mej i ärslet 🤐 tänket om jag lever om i skogen som bara den springer alla nallar hem å lägger sej 😃

Ha en bra månda där ute

1 EvaD:

skriven

Du är fan den bästa vuxna jag vet!
Snacka om styrka till att inse vad som är bäst för dig o dottern!
Även om det känns som om mammahjärtat slits ur kroppen så får ni båda perspektiv på tillvaron.
All heder till dig Camilla.

Kärlek i överflöd

Kommentera här: