Skitnödig i mörker , hbv hem , Skåne

Vissa saker händer bara mej ... syn för gudarna vill jag lova .
I dag när jag åkte mot nyland blev jag akut pissnödig när jag kom till härnösand, in på en mack jävel och när jag väl sitter där tänkte jag att det är lika bra jag drar en kabel sagt å gjort så blev de . Precis när den landat i toaletten så släks den automatiska belysningen och jag ser inte ett skit . Sitter på toan med otorkad röv och viftar mot taket. Och börjar leta efter dass pappret i mörkret och tänkte hur i hela helvete ska jag toeka mej .... men det löste sej för jag har ju en gigantisk röv går liksom inte att missa 😎

Efter många om å men tog vi jag mej till Nyland och fick kramas med prinsessan.

Och hon fick givetvis kramas mä hunden som jag hade med mej .
Och sen därifrån till sörberge för snabbmat till familjen orkar liksom inte i dag .
I helgen jobbar jag och vi snärtar till Skåne en sväng för att hämta en bil . Kommer Bli en lååååång helg 😉

Nä vänts för att det ska bli lagligt att lägga sej ....

Kommentera här: