normal , gröthjärna, vårstök

Denna morgon börjar som alla andra ledig dag ☺ kaffe kaffe kaffe  . Väckning av barn plus extra barn . Släng i dom lite att stoppa i magen grabbarna skulle minsann cykla till Ljustorp och hoppa på taxin där *galningar* 
Väcka nästa unge för hon och jag skulle på ungdoms mottagningen i dag . 
Åker dit står dubbelvikt vid porten in för som vanligt försöker min kissblåsa styra mitt liv . 
Tar i dörren va faaaaaaan det är ju INTE torsdag i dag . Jag måste ha gröt i hjärnan! !! Fuck fuck fuck . Mot birsta isl och handla inför helg och hem och när jag kommer hem så har jag fortfarande gröt i huve stoppar huvve i frysen för att den ska vakna så man får nå gjort . 

Barnens diagnoser stoppar dom att vara normal enl dom själva . Enl mej är att vara normal är att vara sej själva . Inte lätt att vara barn i dag . 

Vi har börjat vårstöka på ranchen , tagit fram krattan iaf , men längre än så kom jag inte . 

Har lchf:at  några månader nu rasade 10 kg sen står jag tamesatan still . 
Jag har varit fet hela mitt liv , så jävla less på att inte orka göra det jag vill , att inte vara klädd som jag vill . Men tror att jag måste kicka igång kroppen inte bara med kosten utan röra på fetröven med . Meeeen har liksom femtielva ursäkter , det är kallt , ingen sol , kan helt enkelt komma en björn å bita mej i röven .... är nog LAT .
Ner i strumphögen.... 
Ha en bra dag där ute 

Kommentera här: