Det ryker ur mina öron ibland

Alltså jag gör alltid det bästa jag kan , men man kan ju fundera när det ska räcka till . Tacksamheten denna familj mot mamman är lika med noll , funderar på att stoppa huvudet i toaletten i stället för att gå ut i strejk , men saken blir väl knappast bättre förutom att jag luktar skit . Bhhhhaaaa skriker och stampar med foten i golvet inombords och som vanligt biter jag ihop . Och kör min rejs vidare samtidigt som jag biter mej i tungan allt jag kan . Känns som om man är ensammast i världen som ska köpa ALLA julklappar på december lönen jo ni såg rätt , jag har inte köpt en enda .... Tror inte att jag någonsin lär mej , och det värsta av alltihopa jag har Ingen aning vad jag ska köpa till barnen . Suuuuuck . Kan bara inte denna bajs månad vara över . Något positivt iaf , jag får fortsätta jobba ett år till yyyyeeeyyyy nåt som lossnar iaf . Ibland vill jag att det ska bli som förr ... Men så blir det eller så blir det åt andra hållet ... Vem fan vet . Försöker lita på min känsla , men ibland skrämmer den mej som fan , att jag ser på andra när dom ljuger eller undanhåller nåt , men jag backar och låtsas vara dum i huvudet . Eller att man känner på sej hur det kommer att bli , den känslan har sällan fel ... Misstänksam ja kanske svårt att lita på folk jo lite kanske . I julklapp önskar jag mej snälla barn. Och en kärleksfull sambo . Hundar som helt plötsligt tappar förmågan att skälla . Eller ett fint halsband går också bra . Jag har tagit tag i en sak iaf med hjälp av kärleken som gav mej en vänlig men bestämd spark i ärlet , har bokat tid till min rosthög även kallad Volvo den ska få åka till doktorn . Dyrt men ett nödvändigt ont . Nu ska denna julgris' lämna paddan för en stund . Se ya

Kommentera här: