Give me some brain

Asså vad är det med min hjärna ... Upptäcker i går på jobbet att jag inte alls ledig i morn ( i dag ) som jag trodde . Tittar man lite extra så har jag tagit på mej ett extra dygns pass , vad är jag för mamma egentligen ? Jag är ju mer på jobbet än hemma , eller om man ser det så här dom lediga dagarna SKA frökenpersson tamesatan vara LEDIG !!!!!! Du är julen över , och älsklingen och jag har inte gjort annat än att jobba ... Hur kan de slå sej så att vi jobbar mellandagarna som idioter bägge två ?
Alltså min fina fina kärlek han jobbar så hårt för att vara alla till lags , men han glömmer bort sej själv , när han väl kommer ihåg sej själv då har hans kropp förberett sej för krasch landning . Tror på dej älskade <3
Igår fyllde min fina Pelle 3 år , det firar vi med att använda sina nya kläder , ( trodde aldrig att jag skulle klä på en hund )
(svårare än så är det inte) I går gav jag gudarna en syn haha ... Kom inte upp med bilen blankis.nu ställde bilen hos Helen skulle gå upp , gick precis som jag skitit på mej för att inte ramla ... Men vad hjälpte det ramlade ändå FRAMLÄNGES ont i tänderna näsan läpparna ( inte dom läpparna) armbågen knäna.. Sätter mej på ärslet och funderar en stund när jag helt plötsligt börjar röra på mej , där sitter jag på ärslet på blank isen och åker fort okontrollerat ner för backen .... Tur att ingen såg mej . Saknar mitt nya headset som jag köpte i går , givet vis ligger de väl i backen i nån vatten lok höhö God fortsättning på er .

Kommentera här: