frökenförmycketihjärnan.NU

Asså min hjärna strejkar ... 
måste upp koka kaffe , bråka upp ungar , sparka igång tvättmaskinen , tömma i sej en liter kaffe för att sen pissa på sej (nästan ) MÅSTE äta nåt vilket jag ofta glömmer , dammsuga , hänga tvätten , för att ev möblera om , förändra nåt som ingen märker . 
ops hade jag nåt möte i dag ??? eller var det nästa vecka igår i morn ?  
Ringa jobb försäkringskassan , arbetsförmedlingen , jobb nr 2 & 3 , a-kassan , 
mata hundarna  , hänga en maskin till ...  Laga middag åt familjen innan man beger sej ut på kvälls jobb . 
för att komma hem när familjen sover , pilla på kärleken för att se om han vill lika mycket som jag höhö eller not . 
 
En vanlig dag för mej , & lika förbaskat känns det inte som om jag gör något alls . 
 
 
 

Kommentera här: