händelsernas/förändringars år

Kämpar allt jag bara kan för att hålla mej kvar . 
Försöker allt jag kan för att alla ska få det bra , men en sak saknas vart kommer Milla in . 
Har tagit tag i en as jobbig grej , ett beslut som..... kommer jag att ångra ? kommer det vara det bästa jag gjort ?
Ett svek som jag kanske kommer få äta upp med hull & hår ?! 
Jag tror själv att det är det bästa jag gjort för allas parter . 
 
Undrar vart är kärleken ? 
Undrar hur julen kommer att bli ? 
Kommer jag ha jobb i januari , så jävla många frågetecken så jag får hjärnblödning , jobbar just nu röven av mej , för jag vet inte vad som händer efter jul . 
 
stress stress den här jävla stressen  . 
såg ett tv pogram igår om stress , där sa dom att hjärnan krymper av stress .
& det tror jag tamefan ! 
 
 
Nä tok städ nu innan kvälls jobb .
so long
 
 
 
 

Kommentera här: