Vänner från förr

I lördags kom vänner från förr med familj på besök . 
Skit kul tyckte jag med fulla huset med människor hundar ungar , köket i ett kaos . 
Synd bara att det mörknar så snabbt & det blir natt så fort . 
Det gör vi om igen tycker jag !! 
 
 
Bonus dottern lämnad så var dom helt plötsligt bara 2 , hmm nog för att dom är stora så märks det att det försvinner en . 
 
I morgon är det äääntligen dax för lite rutiner , höst lovet för kidzen äääntligen över höhö mammans & pappan får åka på sina jobb & barnen på sina skolor . 
 
Barnen ligger ... trots stort motstånd ! 
& kärleken riktar fishålet åt mitt håll i sängen . ( & jag gör mej redo att gasas ihjäl ) 
 
Ser på min framtid .. & jag och min finaste människa som jag får äran att dela mitt liv med är rörande överens , det värmer i hjärtat . Längtar när man är nästan där !  <3 
 
 
Nä nu är det tamesatan dax .. att slå sej medvetslös med kudden . 
 
so long 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: