skum natt

Känns som om man inte sovit en blund i natt . Ont i varenda muskel i kroppen . 
Bonus dottern fick nattskräck i går ''stackars lill stumpan''
Snacka om att känna sej maktlös , så jag tog beslutet att ta ett täcke & lägga mej på soffan , så pappan fick försöka få stackarn lugna ner sej i ''storsängen'' 
Varför får vissa barn nattskräck igentligen ?
Men soffan är inte det skönaste platsen att slagga på vill jag lova . 
Så när pappan for på jobbet så la jag mej brevid flickebarnet , låg ca en kvart sen kom min 10 åriga bebis & la sej skavfötters med mej , & när jag fick en tå i röven tyckte jag att det var dax att kliva upp ! 
Sopa i mej en termos med kaffe så man vaknade till .. trött som en död är jag fortfarande , det enda som vaknade var mina tarmar ... skithuse' nästa ! 
 
För första gången i mitt vuxna liv , har jag julklapps ångest . 
Vad ska jag lägga för beställning hos tomten ? 
Isak önskar sej en skoter & inte vilken skoter som helst , en Elan ska han ha ! 
Bella önskar sej löshår , märkes väskor , ny telefon (ojojoj) .
Wilda hon vill inte ha något alls hon ( weee billigt det blir ) 
Tobbe vill ha en maskinen jacka ( hmm)
& kärleken hmm vad köper  man till någon som har allt , som inte vill ha nåt ? 
 
I dag har jag lovat barnen bullbak , varför lovar jag nåt som jag inte igentligen har lust med ?! 
 
Och detta städ gör mej galen !!! 
asså mitt hår står ut åt alla håll .... jag kryper ständigt på alla 4 och städar städar städar .. phu & när jag känner mej nöjd , & vänder mej om ...ghhhaaaa men va fan städade jag inte här nyss , & så börjar man om från början . 
 
Känner mej som Agda 100 år , som har huggit ved hela livet .  
som ser ut som 300 år .
Man känner sej inte vacker någonstans . 
 
Jag vill också ha en julklapp , en hemlig julklapp . får jag till det , så vill jag inte ha nåt mer EVER ... höhö . 
 
Nä dax för evighets görat här hemma . 
 
so long 
 

 
 

 

Kommentera här: