Stupid

Jag börjar på min natt tjänst till hösten yyyey . Längtar som fan samtidigt är jag liiiite sur att jag inte fick börja på en gång .
Upptäckt en sjuk sjuk sjuk grej . Gick ur facebook tillfälligt , för att se hur många vänner man igentligen har .... Och jag har aldrig känt mej så ensam tror jag patetisk barnsligt ? Jo kanske !
Hjalmar har blivit en stor kille , som är älskad av alla ... Mammas prins
Jag blir lycklig i hjärtat när jag ser att kärleken börjar bli se själv igen efter en svacka men känns som hans svacka har hoppat på mej what à heck is this shit .... Jag surar ihop för allting och då kan jag tillägga att jag aldrig blir sur ..... Jag blir sur för att att jag inte är miljonär , jag blir sur för att jag måste kliva upp på morgon , att jag inte har råd att köpa mej en vettig bil , att plånboken är tunn i slutet på månaden, att jag får solen i ögonen , att jag måste måste måste ja ni vet alla måsten ...... En likt mej .... Har nog en bacill på humör nerven ! Nä nu ska ja våldta hunken ...wish me good luck

Kommentera här: