kärlek

kärleken till min fina kärlek är obeskrivlig .
skulle kunna gå genom eld och vatten för att han skulle få ett bekymmer fritt liv .

att se honom le ... den känslan är obeskrivlig .
jag kämpar varje dag med barn jobb hem .
men jag har tappat mej själv lite på vägen .
länge sen jag såg framemot något .
känns som om det är dax för förändringar i mitt liv .



tyvärr så påverkas jag av saker i min omgivning (negativt) hur folk behandlar varandra . par ljuger bedrar döljer för varandra ... varför påverkas jag ? när det inte har med mej att göra .

tror att jag är en FÖR känslig person . som suger åt mej som en svamp för de som händer i min omgivning ..
måste bli en kallare person och sluta bry mej .
men bara kämpa vidare ... jag v att jag är en stark person även fast jag känner mej svag.

Kommentera här: