Nämen

Ganska tragisk att man tror att jag är helt utvecklingstörd jag fattar mer än vad man tror .
samtidigt ganska kul att bara stå brevid att små le . luddigt oooja .
synd bara att det drabbar mej .

jag är bara jag I CANT HELP IT


Många säger guuud va mycket du har i ditt liv . samtidigt som jag vill bara sudda ut vissa saker så vill jag ha saker och pyssla med heeeela tiden . och att ställa upp för dom som betyder nåt är en självklarhet för mej och det gör mej inget alls .

just nu är min allra högsta önskan att alla VÅRA barn ska må bra .
dom kommer jag alltid finnas för oavsett .

Bara 1 vecka kvar nu sen 2 veckors semester yeeey 😀 .
fast vi suger ju att alla familjemedlemmar inte har semester samtidigt så även i år är vi splittrade 😢
kan ju inte allt så ere ba'

Jag är iaf glad att jag får sova brevid min prins , och får kärleken det behöver

er av honom och då slår det mej , jag är otroligt lyckligt lottad .







Kommentera här: