Roller

 

Alla har vi roller i livet ,  vissa har fler roller vissa har mindre .. men alla har det .
Mina roller är väldigt många .. så många så jag tappar bort Milla i smeten , men om man tittar hur roll smeten ser ut är det inte konstigt  ..
 1 . Jag är mamma och i mamma rollen som tonårsförälder så följer det  med flera roller som ....
-chaffis .
-vandrande plånbok .
-upprorsmakerska.
-städkärring .
-psykolog
mm
2 . Sambo ....
-älskarinna
-tvätterska ( mitt val )
-psyklog
-bästa vän
-romatiker
-ryggkliare
mm
3 . Matte åt Hjalmar .
-mata
-klippa.
-kamma
-älska
mm
 
Detta var de tre viktigaste rollerna jag har and I loving it <3
 
4 Jobbet .. älskar mitt jobb men ibland jobbar jag för mycket !
 
5 <syster , jag är syster åt 3 systrar och en bror ( som jag träffar alledes för sällan)
och liksom det svart fåret , jag gjorde allt fel från början .
skaffade barn när jag var barn själv , bodde med en kontrollerande man..  , lämnade länet  osv
 
6 Dotter är dotter till världens bäästa pappa som inte alls var så kul att leva med tyckte jag som tonåring .
Jag är även dotter till min fina mamma , som har behövt mitt stöd senaste 6 månaderna , men spark i röven , finger pekning men med resultat .. vi firar nu att hon vvarit nykter i 6 månder .. heja heja heja 
 
Så ni ser man har en hel del roller ...... så pröva lev mitt liv en vecka ..... efter tre dagar börjar man leta sej jävligt bra rep å hänga sej i , men med min vanliga tur brister väl repet .
 Försöker hitta stunder kan ta fram Milla och sen möblera om hjärnan , så inte
hjärnan flyttar ut och flyttar in i ena skinkan eller nåt .
Skulle vilja kvalitetstid men kärleken , men vi jobbar för hårt bägge två och det suger , när han är vaken sover jag är han ledig jobbar jag ... längtar sekund efter han spontana kramar  ..... jag behöver  om för att kunna fylla på energi depån .
 
<nä fortsätta på nattjobb .
 
tjilivippen
 
 
 
 

Kommentera här: