Om det var annorlunda


Om det var annorlunda har jag aldrig sprungit in i väggen eller om jag var annorlunda har väggen aldrig landat i mitt nylle . Varför det blev så kan ingen svara på .  Men vad jag tror är att man har ett krav på sej själv att vara alla till lags och jobbar som en jubel idiot för att lösa sitvationen på arbetsplatsen. Och att det är ganska trevligt att ha pengar på kontot . Kan även vara att man tar hand om 2 barn med speciella behov själv , när inte pappa är där , och i det glömmer man nog bort sej själv.
Men så det här efter att rusat in i väggen och sjukskrivning , slickat sina sår och sånt skit ... Man är tamesatan utvecklingsstörd glömmer möten , sätter sej i bilen och glömmer vart man ska , lätt för stress påverkan , lätt för att ångest , lätt för gråt , lätt för vansinnes utbrott . 
Frågan är om man någonsin blir normal ?! 
Så snälla världen ha överseende men mej , döm mej inte , kritisera mej inte , utan det bästa man kan göra ge mej bra kritik när jag förtjänat det . 

Kommentera här: