Jag har lärt mej en sak i dag

I kväll har jag lärt mej en sak ,  hjälp inte någon i missbruk . För när denne får chansen hugger dom dej i ryggen . 
Det värsta av allt är att känslorna bubblar över man blir ledsen arg och besviken SAMTIDIGT . 
Fy fan säger jag bara !  Och jag kan inte säga att jag inte blivit varnad för det har jag ! Men jag är dum i huvudet och tror på människan .. säger bara Milla skyll dej själv . 

I dag var jag iaf och lagade ett finger på alnö hos nailsbytamagal , många undrar varför jag låter emma fixa trots att jag pular på själv , svaret är jävligt enkelt . 
För det första Emma är grym och sen så är hon värsta terapeuten.  Hon har sett mej naken med kläderna på , hon kan se på mej och säga Camilla när ska du be om ursäkt att du lever ...hon liksom ser igenom mej 😉 .
Det är det jag säger hon är grym ! På mååååånga plan . Hon är bäst på det hon gör , stort hjärta , mamma , fru , diabetiker , och företagare ojojoj. 

 
I dag har jag varit i kontakt med habiliteringen sonen mår inte bra på sin medicin ( concerta ) så nu prövar vi med en höjning.  
Hoppas på att han mår bättre då . 

Huvudvärken har kommit som ett brev på posten. Oroad för att man börjar bli sjuk ....HAR INTE TID .  
Se ya  

Kommentera här: