Jag.....

Jag är mamma åt barn med speciella behov . Och kämpar varje dag för att vardagen ska gå ihop och ibland rasar det . 
Jobbar åker hem fixar käk och med hemmet (så mycket jag hinner ) pratar med hunden fixar medicinering åt barnen . Handlar grejar donar . Hoppar i skorna för lite jobb på kvälls kvisten . Och på mina lediga dagar . Har jag inbokade möten ( VARJE  ledig dag )  
Ibland vill jag införa en extra dag . 
Ibland vill jag bara krypa ner i sambons famn och gråta mej till sömns av utmattning . 
Ibland vill jag stoppa huve i frysen .
Ibland vill jag sitta på toan extra länge 
Ibland vill jag sälja mina barn på blocket 
Ibland vill jag ....... 
Allt detta är saker man tänker men inte gör kämpar vidare utan uppskattning och klappar på axeln . 
Hur illa det än låter tänker jag att jag har hjärtat på rätta stället och det finns dom som har det värre. Vill inte byta ut mitt kaotiska liv mot ett annat liv , vet att en dag kommer uppskattningen . 👅👄

Kommentera här: