förbannad . npf - barn .tonåringar. dömd på förhand

En arg Milla här . 
BARA dom som har ett NPF barn kan yttra sej hur jag har det BARA dom kan förstå och varför jag gör som jag gör . 
MITT BARN VILL DÖ  .. förstår ni VILL DÖ när hen känner att inte klarar sitvationen i diagnoserna och önskan att vara normal och vara som andra att passa in . 
Jag sover dåligt som fan oron finns alltid i bröst korgen ...JA har fått en viss  hjälp .. JA  har sökt annan hjälp . 
Det senaste mötet var det värsta jag varit med om .  Gick in som  en drottning /supermorsan/stålmannen . Ut som en skamsen hund/värdelös/borde inte ha barn osv 
Fått höra från andra föräldrar instanser att jag MÅSTE göra mer ... Asså vill ni ta livet mej . Det är ganska jobbigt att trampa vatten samtidigt som någon drar ner en nä fy fan !!! 

Låt mej köra mitt rejs ensam som jag alltid gjort , utan lite pepp kanske skulle vara på sin plats Milla kämpa på , eller varför inte en kram eller två ... svårare än så är det inte .
1 Elisabeth:

skriven

Kram på dig gumman <3 Du gör ett bra jobb , jag förstår å vet ja du vet åsså varför jag förstår, blir förbannad på dom som kan yttra sig å inte vet , faan hjälp ungdomarna att komma in i samhället så dom kan känna att även dom duger , dom kan ha resurshjälp upp till 9 an jamen sen då...vem ska hjälpa då ?? Kämpa på gumman jag blir tårögd när jag läser för jag med kämpar i samma man känner sig så oduglig som förälder , man är ensam å ta hand om å när man säger hjälp mig..va får man för hjälp då ? I get dom kan bara sitta där å klaga på oss grrrrr kram på dig <3

Svar: du gör ett fantastiskt jobb , men vi får allt kämpa ensam i motvind !
Camilla Persson

Kommentera här: